webmaster
 
Cevapla
11-01-2012 13:09:20
 

Foto begendirme

arkadaşlar hiç bir uygulama foto begenmiyor.
yada biz eksik birşeylermi yapıyoruz
bildiginiz foto begenen varsa yardımcı olrmusunuz .
iyi forumlar.
ol type


11-01-2012 13:09:58
 
aynen hiçbir uygulama beğenmiyo

11-01-2012 13:15:41
 


bu uygulama ile fotograf, not, durum herşeyi beğendirebilirsiniz..

Not : fotoğraf paylaşımıda herkese açık olmalıdır.

11-01-2012 13:16:42
 
Alıntı:


bu uygulama ile fotograf, not, durum herşeyi beğendirebilirsiniz..

Not : fotoğraf paylaşımıda herkese açık olmalıdır.
beğenmiyor ki buda

11-01-2012 13:18:39
 
uygulama çalışmıyor bile !

11-01-2012 13:19:16
 
Çalısıyorda foto beğenmiyo

11-01-2012 13:20:11
 
Bu web sayfasında yönlendirme döngüsü var bu hata çıkıyo bende

11-01-2012 13:20:52
 
Alıntı:
beğenmiyor ki buda
hocam paylaştıgınız fotografın gizliliği herkese açık olmalıdır. Mesela bir kapak fotografınızı deneyin..

Alıntı:
uygulama çalışmıyor bile !
uygulama sorunsuz çalışmaktadır hocam.

11-01-2012 13:21:31
 
açık hocam zaman tüneli kullanmıyorumki kapak fotom beğenilsin

11-01-2012 13:22:22
 
yönlendirme hatası veriyor ama !

11-01-2012 13:22:30
 
Alıntı:
açık hocam zaman tüneli kullanmıyorumki kapak fotom beğenilsin
valla hocam ben az önce kapak fotoğrafımı denedım 35 kişi beğendı. foto olarakda koyabilirim buraya. ama bilemiyorum genede.

Ekledi:
Alıntı:
yönlendirme hatası veriyor ama !
Hocam dns'leri 4.2.2.2 ve 4.2.2.3 yapıp deneyin. herkes de sorunsuz.

11-01-2012 13:26:02
 
çok garip ya yaptım gene aynı neden oluyo acaba bide fotoyu 100% beğeniyomu

11-01-2012 13:26:04
 
begen begendir scriptidir denendi çalısıyor herkese açık olması gerekli.

11-01-2012 13:27:36
 
Alıntı:
begen begendir scriptidir denendi çalısıyor herkese açık olması gerekli.

Kapalı uygulama

11-01-2012 13:36:28
 
Alıntı:
çok garip ya yaptım gene aynı neden oluyo acaba bide fotoyu 100% beğeniyomu
beğenir hocam. kapak fotoğrafı %100 beğeniyor. az önce denedim. netinizi yeniden başlatın. uygulama sorunsuz.

Cevapla

"Foto begendirme" konusu hakkında etiketler
100 acil begen begendirme begenmiyor beyendirme byendirme facebook facebookta foto fotobegendirm fotograf fotografi fotografini fotograflari kapak programi sayfa sitesi uygulamasi webmaster weboaster

Yeni Açldı 10.000 Uygulama Patlatı Bunla Devam Ediyoruz Süper Bir Uygulama Önceki | Sonraki Beğendir Beğensin | Fotoğraf , İlişki Bağlantı Durum Beğendirme




Saat: 14:54 - Webmaster Forumu - Rss - Arşiv
İletişim Bilgileri, Contact Us, Kullanım Sözleşmesi, Gizlilik