webmaster
 
Cevapla
16-04-2012 13:45:49
 

Face Görüntü Bozuldu. Bi El Atarmısınız



evimden başka yerde girdiğimde yukardaki görüntüyü alıyorum

Yardımlarınız için Sağolun

Bir önceki yazı Facebook Onay Kodum Gelmiyooor hakkında bilgi vermektedir.

16-04-2012 13:56:17
 
İlginç hiç yaşamadım boyle birşey.

16-04-2012 14:07:23
 
aynısı ara sıra bendede oluyor
google chrome kullanıyorum 3-5 sefer deneyince düzeliyor

16-04-2012 14:11:51
 
Alt tarafta gönüyor zaten bütün tarayıcılar yüklü.

Ama 20-30 kez denedim sıkıldım artık ..

16-04-2012 15:45:48
 
Bazen Bendede Oluyor ama Sayfayı Yenileyince Düzeliyo .

17-04-2012 10:11:20
 
Baktın düzelmiyor modemi resetle hal olur kardesim .

17-04-2012 10:15:20
 
bazen bendede oluyor sayfayı yeniliyorum düzeliyor

20-04-2012 08:57:29
 
kardeşim bu sorunla bende karşılaştım bu sorun internet yavaşlamasından oluyor düzelir merak etme

Cevapla

"Face Görüntü Bozuldu. Bi El Atarmısınız" konusu hakkında etiketler
acil acilis ama bouldu bozdu bozuldu bozulmasi bozulmus bozulu bozuluyo bozuluyor chromdaki chrome chromeden degisimi degisti duzelmiyor duzeltme ekran ekrani ekranim ekranin ekraninin face faceb facebok facebook facebooka facebookda facebookta facebookum facebookumdaki facebookumun facebookun facede faceden facem facenin faceye fecebook gariplesti girdigimde girdim giremiyorum giris girisi giriste gitti goruntu goruntum goruntusu goruntuyu gorunum gorunumu gorutu menu nasil ook sapitti sayfa sayfam sayfasi sayfasu sonra sorunu uygulamalari uygulamasindan yapabilirim yapilabilir yapilir yardim yazi yeni yeniledim

Facebook Onay Kodum Gelmiyooor Önceki | Sonraki Hotmail Patlatmasını Bilen Içeri Lütfen Yardım Hediye Vericem Söz




Saat: 06:28 - Webmaster Forumu - Rss - Arşiv
İletişim Bilgileri, Contact Us, Kullanım Sözleşmesi, Gizlilik