webmaster
 
Cevapla
16-06-2012 21:09:28
 

Onay Kodu Gelmiyor! FACEBOOK

arkadaslar guvenlık kodu yollandı dıyo ama telefona kod fln gelmedı kac saattır beklıyom yardım edebilcek biri warmı

Bir önceki yazı Facebook Profosörlerine Soruyum Dedim.. hakkında bilgi vermektedir.

16-06-2012 23:23:37
 
hocam turkcel felan'sa gelmez zor gelir vodafon hatınız varsa deneyin en geç 2 dk'ya gelir onay kodu

16-06-2012 23:53:43
 
tamam kardesim vodefone denerim

19-06-2012 17:06:20
 
gelir ama hattını takoz bir telefona tak

Cevapla

"Onay Kodu Gelmiyor! FACEBOOK" konusu hakkında etiketler
2012 cozum cozumu dogrulama face facebok facebokta facebook facebookta facebooktan facede faceden faceme fesbook gec gelen geliyor gelmedi gelmiyo gelmiyor guvenlik hesabi kod kodlari kodu kodum kou mesaji mobil neden onau onay onaykoduneden onaylama sifresi sorunu telefona telefonuma yollanan

Facebook Profosörlerine Soruyum Dedim.. Önceki | Sonraki Allahını Seven Bi Yardım Etsin Kafayı Yicem .. Içeri Girin Lütfen




Saat: 22:16 - Webmaster Forumu - Rss - Arşiv
İletişim Bilgileri, Contact Us, Kullanım Sözleşmesi, Gizlilik