webmaster
 
Cevapla
11-12-2012 01:59:16
 

Facebook Girmiyor..

Arkadaşlar yaklaşık 10 dk dır facebook.com a giremiyorum. sizde durum nedir ?

Bir önceki yazı İki Grubu Birleştirmek hakkında bilgi vermektedir.

11-12-2012 02:02:02
 
aynen facebook girmiyor hocam

11-12-2012 02:02:12
 
ccleaner'la önbelliğini temizlemeyi denemelisin, bende sorunsuz giriyor.

11-12-2012 02:05:20
 
Nasil yapcaz hocam bir yardimci olurmusunuz ? barisarpaci

11-12-2012 02:09:17
 
Facebook ile alakalı sorun var ccleaner ile düzelemez.

11-12-2012 02:10:05
 
evet ccleaner denedim düzelmedi

11-12-2012 02:10:27
 
Alıntı:
Nasil yapcaz hocam bir yardimci olurmusunuz ? barisarpaci
hocam dediğiniz doğruymuş, gerçekten de facebook'ta bir bakım çalışması olabilir. ben giriyorum, giren arkadaşlarım da var. ama giremeyen onca insan da var.

bilemedim.

10 15 dk içinde düzelir, olası bir bakım olsa gerek.

11-12-2012 02:11:49
 
Aynen öyLe hocam insallah düzelir heycanla bekliyoruz

11-12-2012 02:13:00
 
ben de de durum öyle bi kaç arkadaş da giremiyor. facebook tan kaynaklanan bir şey arkadaşlar. beklicez.

Bu sayfa görüntülenemiyor
  • web adresinin doğru olduğundan emin olun.
  • Arama motorunuzu kullanarak sayfayı arayın.
  • Birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.
facebook sunucuları tek bi yerde olmadığı için herkes de durum aynı değil. ama ben de girmiyor işte.

Cevapla

"Facebook Girmiyor.." konusu hakkında etiketler
2012 adresinin aralik arayin dakika dir dogru emin facbook facebbok facebook facebooka facebookgirmiyor facedbook fecook giremiyorum girilmiyo girimyor girlmiyo girmiyor kullanarak msn nuzu oldugundan olmayinca olun rmi run sayfayi sonra web yenileyin yoror

İki Grubu Birleştirmek Önceki | Sonraki Facebook Açılmıyor??




Saat: 11:23 - Webmaster Forumu - Rss - Arşiv
İletişim Bilgileri, Contact Us, Kullanım Sözleşmesi, Gizlilik