webmaster
 
Cevapla
01-07-2011 19:55:09
 

Facebookta Bir Sorun Mu Var ?

Arkadaslar sohbete falan girmiyor, hiç birşey açılmıyor ? sizdede varmı bu sorun?

Bir önceki yazı 50.000 üstü Her Türlü Sayfalarınız Alınır. hakkında bilgi vermektedir.

01-07-2011 19:59:14
 
evet bi takılma bendede var ama yapıyor bazen böyle...5 dakika sabret düzelir.

01-07-2011 19:59:23
 
bende sohbet ve bildirimler açılmıyor.

01-07-2011 19:59:39
 
başka tarayıcılar dene büyük ihtimal sorun çözülür

01-07-2011 20:00:52
 
Aynısı bendede var düzelicektir.

01-07-2011 20:03:44
 
Sohbet bildirimler çalışmıyor şu anda,ama hesap ayarlarına girince sohbet vs geliyor

01-07-2011 20:05:40
 
Haberlerde Okumuştum. Facebook Anasayfa Güncellemesi Yapıcak Diye. Belkide O Güncelleme Yapılıyordur.

01-07-2011 20:08:13
 
bakım var galiba..

01-07-2011 20:08:22
 
Düzelmiştir.

01-07-2011 20:09:32
 
düzeldi evet.

01-07-2011 20:10:27
 
Evet düzeldi

01-07-2011 20:13:06
 
düzeldi....

01-07-2011 20:25:45
 
oh be düzeldi

02-07-2011 00:01:58
 
yoğunluktur hacı

Cevapla

"Facebookta Bir Sorun Mu Var ?" konusu hakkında etiketler
2012 acamiyorum acilmio acilmiyo acilmiyor acimiyor acmiyo acmiyor anda aralar ariza arkadaslar bildir bildirim bildirimi bildirimler bildirimlere bildirimleri bildirimlerim bildirimlerimi bir bisey bisi book bozuk bugun calismazsa calismiyor cikiyor fabebook face facebbokta facebok facebokk facebokta faceboktaki facebook facebooka facebookda facebookta facebooktaki facebookte facebookumda facebukda facebukta facede facedeki facedesorunmu facelerde facemde facese facesinde faebook falan fecabokta fecebok felan fesbokta fesbookta feyste fotograflar gelmiyor giderme giremiyorum girilmiyor girince giris gun hata hic hicbisey hicmisey islemiyo kimler neden niye olan oldu page problem sayfa sayfamda sayfamin sayfayi sey sitesi sitesinde siteye sohbet sohbette sorub sorun sorunlumu sorunmu sorunu sorunum taki var varmi varsa yardim

50.000 üstü Her Türlü Sayfalarınız Alınır. Önceki | Sonraki Facebook Sayfa Adı Hakkında




Saat: 13:29 - Webmaster Forumu - Rss - Arşiv
İletişim Bilgileri, Contact Us, Kullanım Sözleşmesi, Gizlilik