webmaster
 
Cevapla
26-12-2011 12:08:41
 

Kilitlenen Hesap Nasıl Açılır?

Merhaba arkadaşlar bundan 2 gün önce facebook hesabım hacklendi bazı arkadaşlarımızda biliyor zaten,hesabı aldım ama şuan hesap kitli durumda kimlik falan ne varsa resmini çekip yolladım aradan 1 gün geçti halâ bana bir dönüş yapmadılar.
Açtırmam için başka bir yolu yokmudur bunun?

Bir önceki yazı Facebook Türk V1 Satışda... {Kaçmaz} hakkında bilgi vermektedir.

26-12-2011 12:10:34
 
Malesef yok sanırım.
Benimde bir hesabım senin gibi gitti.giremedim bir daha...

26-12-2011 12:12:17
 
Başka bir yolu olması gerek ama facebook bu kadar basit olamaz. Ne bilim mail gönderebileceğim adres yokmu?

26-12-2011 17:56:34
 
evet bendede aynı şey oldu geri dönmediler

26-12-2011 18:55:53
 
hacı çok üzülüyorum sana şu facebook hayatın bi düzene giremedi gitti ya

26-12-2011 19:30:17
 
mail'ini kontrol et ben denemek için sahte kimlik attım cevp verdiler. Nerdese küfür etceklerdi Dönüyolar birdaha gönder (TC 'Yide açık bırak)

26-12-2011 20:15:38
 
biraz sabırlı ol bikaç güne cevabın gelmesi lazım

26-12-2011 20:21:01
 
4 kez gönderdim öle saf saf bekliyorum bıktım artık valla

Ekledi:
Alıntı:
mail'ini kontrol et ben denemek için sahte kimlik attım cevp verdiler. Nerdese küfür etceklerdi Dönüyolar birdaha gönder (TC 'Yide açık bırak)
Kimliğin arkalı önlü resmini yolladım ama halâ bir cevap yok ne maile nede facebooktan birşey bu kadar sorumsuzluk olamaz yahu

Cevapla

"Kilitlenen Hesap Nasıl Açılır?" konusu hakkında etiketler
acabiliirim acabilirim acabiliriz acar acarim acariz acicam acilir acilirlir aciliyor acilmasi aclir acmak acrim adsense alinir ama baskasi buyrun calindi cevap cozum donusl face facebokum facebook facebookta facebookuma facede faceyi feca fesbuk geri gmail gonderdim gonderilen gonderme gunde hacklenmis hemen hesab hesaba hesabi hesabim hesabimi hesabin hesabini hesabinin hesabiniz hesap hesaplari heszabi kac kilitlendi kilitlendiginde kilitlenen kilitlenince kilitlenir kilitlenmesi kilitlenmesini kilitlenmis kilitlense kilitleyen kimligim kimligimi kimlik kimlikle kisi kitlendi kitlendiginde kitlenen kitlenince kitlenir kitlenme kitlenmesi kitlenmis kitti kolay mail nasi nasil nasl nasul nde neden niye nsl resimli sahte sifre sifreler sifrem sil silinir tarafindan tekrar tlendi tlenmesi yok yolladim zaman

Facebook Türk V1 Satışda... {Kaçmaz} Önceki | Sonraki Beğeni, Arkadaşlık Sayıları Tuzağı.. [UYARI]




İletişim Bilgileri, Contact Us, Kullanım Sözleşmesi, Gizlilik