webmaster
 
Konu Kilitli
14-10-2007 19:34:15
 

SÜper Şaka, Bİrİnİn Kİmİ SevdİĞİnİ ÖĞrenmek İÇİn GÜzel YÖntem

SÜPER ŞAKA, BİRİNİN KİMİ SEVDİĞİNİ ÖĞRENMEK İÇİN GÜZEL YÖNTEM

Diyelimki birinin kimi sevdiğini öğrenmek istiyorsunuz. Ona mail atıp bir link vererek "buna gir manyak bi aşk testi var sonuçları çok olumlu" felan sıkıyoruz işte . Test çok basit, kendini adınızı ve sevdiğiniz kişilerin adınızı yazıyosunuz o aşkınızı doğruluyor.(tabi kurban böyle zannediyor ) Kurban kendi adını ve girdiği kişileri yazdığında, yazdıkları herşey sizin maile geliyo. E girdiği kişilerde doğal olarak sevdiği kişiler olacağından HAŞIRT hepsi elinizde.

Yapmanız gereken bu linke girip sol tarafta bulunan menüde "The lovers" a basmak sonra gelen sayfanın en altında "Let's begin" başlıklı bi bölüm görceksiniz oraya kendi mailinizi yazın SUBMİT deyin o size bir link vericek bu linki arkadaşımıza gönderiyoruz ve sonucada ulaşıyoruz kendinizde de deniyebilirsiniz.

Bir önceki yazı Hangisi Evli ? hakkında bilgi vermektedir.

17-11-2007 23:16:00
944floor
 
saol işe yarayabilir

qwertyuuııoooppqwerrt

18-11-2007 05:01:47
 
saol deneyelim bakalım gerçekten işe yarayacak mı

11-12-2007 21:01:11
linkin_parkk
 
işe yarıyorrrrr süpppppppperrrrrr bişi yaaaa

09-01-2008 18:43:06
deli_reis
 
yha yapıyorum msnye gelmiyo ? ne yapmam lazım

26-03-2008 19:06:21
 
SÜPER KIZIN KİMİ SEVDİĞİNİ ÖĞRENECEM SAĞULUN

26-03-2008 19:06:54
 
Msn Nİn Önemsİz BÖlÜmÜne Gelİyodur Kanka

26-03-2008 20:59:48
 
yok ya bu bir yerde yıkıcıda olabilir
beğenmedim

28-03-2008 02:14:15
 
evet
evet gerçekten merek ediyorsak denemek lazım aslındaa..)))

28-03-2008 13:05:26
 
haha güzel yöntem...ayrıca projede takdire edeğer bir proje(

21-04-2008 23:30:14
 
ya önemsizede gelmiyo bu nasıl olacak nasıl örenecez kimi sevdiğini

21-04-2008 23:31:25
 
veyada bu nekadar sürede önemsiz kutusuna gelir

Konu Kilitli

"SÜper Şaka, Bİrİnİn Kİmİ SevdİĞİnİ ÖĞrenmek İÇİn GÜzel YÖntem" konusu hakkında etiketler
adini anlama anlamak arkadasima arkadasina ask atip bir birinin geldigini gelmiyo gosteren guzel icin ile iyi kadar kimse kisinin kisiyi kizin kolay komi komik komk link mail maillerin manyak mov0001 nerden nin ogren ogrenme ogrenmek ogrenmekl ogrenmerenme ogrenn oku orenme oyun oyunlari oyunu program radyoma saka sakalar sakalari sakalr sakasi sevdi sevdigi sevdigini sevdini seviyor sewdigini sinin site siteleri sitesi super test testi testleri yap yapma yapmistim yaz yeni yontem yontemi yontemler yontemleri

Hangisi Evli ? Önceki | Sonraki Küresel ısınmanın sebebini öğrendik




Saat: 08:58 - Webmaster Forumu - Rss - Arşiv
İletişim Bilgileri, Contact Us, Kullanım Sözleşmesi, Gizlilik