webmaster
 
Cevapla
22-11-2009 00:05:09
 

En iyi sağlam araba markası hangi ülkeye ait sizce

En iyi sağlam araba markası hangi ülkeye ait sizce

opek
mercedes
ford
toyota
honda
nissan
audi
bmw
diğer
pejo
volswagen
.......

bu yukardıka araba markaları hangi ülkeler ait vede en iyi sağlam arabayı
kaliteli arabayı hangi ülke üretiyor

Bir önceki yazı Emniyet amirinin büyük icadı hakkında bilgi vermektedir.

22-11-2009 00:09:37
 
Bugatti tabiki.. Fiyatı 2,5 milyon Euro ve üstelik her parası olanada vermiyorlar.. Aynı zamanda Dünyanın en hızlı arabası.. Rakipsiz..

22-11-2009 00:10:44
 
hangi ülkenin pekii bugatti

22-11-2009 00:11:34
 
volswagen(Almanyada üretimi yapılıyor)volswagen'den kesinlikle vazgeçmem bana göre en sağlam konforlu özelikle uzunyol için en güvenilir rahat arabayı üreten markadır.ailede herkesin volswagen'i var benimde volswagen caady'im var gerçekden şuana kadar bmw mercedes volvo kulandım ama volswagen'in arabaların rahatlığı ve sorun çıkarmayışları az yakıt tasarufu dayanıklılığı kadar güzel bi araba görmedim.Antalyadan ankaraya caddy le 140 km altına düşmeme rahmen yarım deponun altında gidiyorum.Araba alacaklara düşünenlere tevsiye ederim volswageni ve özelikle caddy modelini

22-11-2009 00:19:44
 
Alıntı:
Bugatti tabiki.. Fiyatı 2,5 milyon Euro ve üstelik her parası olanada vermiyorlar.. Aynı zamanda Dünyanın en hızlı arabası.. Rakipsiz..
bugatti gibi süper lüks makineler çok ama çok parası rahatı olan insanlar alıyor türkiye sıtandartı bellii arabalar bukadar lüks arabaları türkye yolarında görmek çok güç.türkiyede ferrari alan bi insan sadece kapalı garajında sevmek zorunda kalıyorbenzin motorin fiyatları ve özelikle vergi bukadar lük ötesi arabaları türkiye yolarında görmemizi çok zor hale getiriyor.bugatti tabiki çok iyi araba fiyatındanda belli oluyor bugattinin tarhçesi kuruluşunu ve türkiyedeki pazarınıı bugününü öğrenmek isteyenler bu linke tıklayabilirler

herkeze keyifli forumlar

22-11-2009 00:22:22
 
opellerde almanya üretimi opellerde güzel sağlam arabalar kullanmadım ama bindim.volswagen
güzel ama aldımı passat en iyi modeli bana göre

22-11-2009 00:26:48
 
Bugatti italyan..

Ayrıca türkiye yollarını bırak hangi ülke olursa olsun her sipariş verene vermiyorlar bu arabayı Parası olan düdüğü çalamıyor yani burada.. Adamlar kendi istediklerine satıyorlar ..Ki zaten araçlarıda dünyada sayılı...

22-11-2009 00:28:09
 
Alıntı:
opellerde almanya üretimi opellerde güzel sağlam arabalar kullanmadım ama bindim.volswagen
güzel ama aldımı passat en iyi modeli bana göre
opeli şahsenn ben hiç sevmiyorum gıcığıM o arabaya çok yakın bi dostum aldı 2007 model 1.6 vectra arabayı aldığına bin pişman tabi opelin arabalrını seven ve hayranı olan bir sürü kişi var benim gözlemlerim ve şahsi fikrim saten opel krizden dolayı iflas eti ne bankalar nede devlet devam etmesi için kredi ve destek vermedi yakında yedek parçaları bile zor bulunur hep yan saniyi olacak gibime geliyor

22-11-2009 00:30:38
 
Alıntı:
Bugatti italyan..

Ayrıca türkiye yollarını bırak hangi ülke olursa olsun her sipariş verene vermiyorlar bu arabayı Parası olan düdüğü çalamıyor yani burada.. Adamlar kendi istediklerine satıyorlar ..Ki zaten araçlarıda dünyada sayılı...
Doğuş otomotiv satıyor türkiyede tek satıcısı o bugattinin elinde 2.5 milyon dolarla gidersen vermiyceklerini hiç sanmıyorum sonuçda ticaret buu tabi alanlar iş adamı vs kaliteli kariyer sahipleri alıyor

22-11-2009 00:31:13
 
En iyi araba olsaydı Bugatti derdim ama en sağlam arabayı listeye almamışsınız Volvo çok sağlamdır çarptığı yere büyük hasar verir diğer arabalara göre çok az hasar ile kurtulur.

22-11-2009 00:34:50
 
uçurum malesef vermiyorlarmış Mesela Ferrari türkiye bir işadamına sattıgı arabasına lpg taktıgı için elinden almış.. Düşün parasını verip kendi üzerine aldıgı arabasını bile elinden alabiliyorlar Bugatti gibi bi arabayıda satarken bence ince eleyip sık dokurlar

22-11-2009 00:53:30
 
Alıntı:
uçurum malesef vermiyorlarmış Mesela Ferrari türkiye bir işadamına sattıgı arabasına lpg taktıgı için elinden almış.. Düşün parasını verip kendi üzerine aldıgı arabasını bile elinden alabiliyorlar Bugatti gibi bi arabayıda satarken bence ince eleyip sık dokurlar
demeki markayı en kaliteli ve hertürlü şekilde korumak istiyolar.şirketin kendi şatış prensibi bişey diyemeyiz.Ama okadar para veripde alınırsa o araba enn iyi en kaliteli biçimde servis rahatlık vs istenir.ferariyi alan adamın benzine verecek parasımı yokmuş da lpg takdırmış koca ferrariyi rezil etmiş bu konuda bugatti sonuna kadar haklıı ferrari durumuna düşmek hiç yakışı kalmazkatılıyorum size

22-11-2009 00:56:42
 
Aynen öyle .. Zaten bugatti sahipleri bence artık marka degerinin peşindeler , belli ki parayı aşmışlar

22-11-2009 01:05:30
 
arkadaşlar birazda diğer araba markalarına eğilsek ne bugattiymiş ama
türkiye şartlarında iyi sağlam güvenlik kalite ev tasarrruf fiat açısından ele alalım birazda

22-11-2009 01:17:04
 
En Kaliteli - Saglam ve karizmatik x) göz alıcı :P Araba Bana göre Mustang dır Ford.

Cevapla

"En iyi sağlam araba markası hangi ülkeye ait sizce" konusu hakkında etiketler
acisindan aile ait araba arabalar arabalardir arabalari arabasi arabasidir arabayi arac bens bira bugatti bvm cok dakli daklilik dogus dunn dunyada eniyi firmalari fiyatlari ford gore guclu guzel hangi hangisi hangisidir hayrani honda hyundai ikinci iyi kali kalite kaliteli konforlu mali marka MARKADIR markalar markalari markalarii markalarin markasi markasidir mercedes model modelleri motorlari mustang nere nissan olan oto otomobi otomobil otomobilde otomobili otomobill otosu parcalari saglam saglamdir saglamlik santa satilan satiyor sirasina sizce telefon teli tucson turkiye turkiyede turkiyedeki turkiyenin ucuz ulke ulkede ulkeler ulkelere ulkeleri ulkelerin ulkenin ulkesi ulkeye ureten uretiliyor uretimi uretiyor uzun volvo wolsvagen yapilir yapiyor yapiyorr yol

Emniyet amirinin büyük icadı Önceki | Sonraki Filistin Türkiye'ye toprak veriyor




Saat: 21:06 - Webmaster Forumu - Rss - Arşiv
İletişim Bilgileri, Contact Us, Kullanım Sözleşmesi, Gizlilik