webmaster
 
Cevapla
15-07-2012 21:34:54
 

Torrentler.com | Türkçe Dublaj Torrent Film Indir - Yabancı Dizi Indir - Yerli Dizi Indir - Müzik Indir

Site Adı :
Site adresi :
Site içeriği / Hizmet Verdiği alan : Torrent Filmler - Diziler - Belgeseller - Oyunlar - Müzikler

Türkiye'nin en büyük torrent siteleri arasında olma yolunda ileryen bir site tanıtmak istedim size.

Bu sitede sinema filmlerini, yabancı dizilerii yerli dizileri, belgeselleri, albümleri torrent olarak bulabilirsiniz.




Seed Zorunluluğu Yok
Ratio Yok
Mecburi Üyelik Yok
Davetiye GerEktirmez
DVDRip'ten 1080p HD filme kadar
Yabancı Torrent Diziler
HD Torrent Diziler
hd Torrent Filmler
Torrent Belgeseller
Türkçe Altyazılı Torrent Filmler
ve sayamıycağınız kadar Türkçe Dublaj Torrent Filmler...


Bu siteyi kaçıran çok şey kaçırır.


Bir önceki yazı www.elektronik++++++trakya.com hakkında bilgi vermektedir.

17-07-2012 12:28:57
 

18-07-2012 23:33:05
 
bakalım nasıl omuş

19-07-2012 00:13:17
 
Alıntı:
bakalım nasıl omuş
Beğendin mi ?

19-07-2012 00:58:04
 
Cadılar zamanını indiriyorum şuan. Sorun yok gibi. Teşekkürler Emeğine sağlık

19-07-2012 09:00:59
 
çok zor bi site olmuş

19-07-2012 15:32:25
 
Alıntı:
çok zor bi site olmuş
Hayırdır kendi siteni benimkine çevirmişsin ? O kadar konuştun şimdi tersmi tepti ? Temayı bile aynı yapmışsın süper devam et torrentleride çalarsın tam olur

19-07-2012 16:54:33
 
Alıntı:
Hayırdır kendi siteni benimkine çevirmişsin ? O kadar konuştun şimdi tersmi tepti ? Temayı bile aynı yapmışsın süper devam et torrentleride çalarsın tam olur
aynen oyle yapıyorum kardeşim merak etme sen

20-07-2012 00:16:49
 
Alıntı:
aynen oyle yapıyorum kardeşim merak etme sen
Devam et ama senden ve sitenden bi cacık olmaz göreceksin Herkeste görüyor zaten, emek ++++++ı olduğunu ama boş yollardasın bana yetişmen için 40 fırın ekmek yemen lazım ha sakın ola hırs yapma boşuna

20-07-2012 21:47:21
 
Sınırsız müzik dinleme servisimiz yayında !!!

23-07-2012 22:23:25
 
kolay gelsin
Alıntı:
Site Adı :
Site adresi :
Site içeriği / Hizmet Verdiği alan : Torrent Filmler - Diziler - Belgeseller - Oyunlar - Müzikler

Türkiye'nin en büyük torrent siteleri arasında olma yolunda ileryen bir site tanıtmak istedim size.

Bu sitede sinema filmlerini, yabancı dizilerii yerli dizileri, belgeselleri, albümleri torrent olarak bulabilirsiniz.




Seed Zorunluluğu Yok
Ratio Yok
Mecburi Üyelik Yok
Davetiye GerEktirmez
DVDRip'ten 1080p HD filme kadar
Yabancı Torrent Diziler
HD Torrent Diziler
hd Torrent Filmler
Torrent Belgeseller
Türkçe Altyazılı Torrent Filmler
ve sayamıycağınız kadar Türkçe Dublaj Torrent Filmler...


Bu siteyi kaçıran çok şey kaçırır.

kolay gelsin başarılar

24-07-2012 22:38:58
 
güzel bir site olmuş başarılar dilerim

25-07-2012 01:25:42
 
Alıntı:
güzel bir site olmuş başarılar dilerim
Teşekkür ederim

25-07-2012 18:23:56
 
bende buz devri 4 indirecem

28-07-2012 13:54:00
 
Torrentler.com Android Uygulaması Yayındadır !


Cevapla

"Torrentler.com | Türkçe Dublaj Torrent Film Indir - Yabancı Dizi Indir - Yerli Dizi Indir - Müzik Indir" konusu hakkında etiketler
adresleri album alt altyazi altyazili arsivi belgesel belgesel torrent indir bittorrent buz com devri dizi dizidublaj diziler dizileri dub dublaj dublajli film film indir filmler filmleri hirsi ile indi indir indirme indirmek inidr istiyorum kazanma ler linkleri load manuella muzik muzikler muzikleri ndi sinema sinemalar siteler sitelerden siteleri sitelerinden sitesi tor torent torentten torentturkce torren torrent torrentdublaj torrenting torrentle TORRENTLER torrentler.com torrentleri torrentten torretle torryerli tourent turce turk turkce turkcr türkçe dublaj torrent indir ucretsiz veren yababci yabanci yabancidizi yabancı dizi torrent indir yazili yeni yerli yerli dizi torrent indir yerlidizi yrli

www.elektronik++++++trakya.com Önceki | Sonraki TonUpload | Silinmeyen Upload




Saat: 03:31 - Webmaster Forumu - Rss - Arşiv
İletişim Bilgileri, Contact Us, Kullanım Sözleşmesi, Gizlilik